Well Prosperous KO

Projekt prywatnego serwera Knight Online

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2015-03-08 11:44:00

stan
Administrator
Dołączył: 2015-03-08
Liczba postów: 42
Windows 7Firefox 33.0

Informacje podstawowe

Alfa Test 1 będzie na wersji 1299.

Wersja ta będzie ulepszona o autorski podział itemów na low/middle/high class.
Upgradowanie itemów różnymi scrollami będzie dawało inne szanse na sukces, przykładowo low class broń z middle class upgrade scrollem będzie miała większe szanse na sukces, niż low class upgrade scrollem, a Blessed Upgrade scrollem jeszcze większe szanse. Podobna sytuacja będzie przy dodawaniu bonusów jak elemental czy STR. Szansa na dodanie bonusów nie będzie ustawiona na stałym poziomie jak w oryginalnej wersji ko (95%), lecz nim większy poziom przedmiotu tym będzie ciężej dodać bonus. Dzięki temu zabiegowi pojawi się kilka dróg upgrade, albo dodajemy bonus szybko i mamy pewność, że wejdzie, lecz przy spaleniu itemu dodany bonus do każdego itemu jest kosztem, lub pierw upgradujemy item na np +7 i dopiero wtedy dodajemy bonus ryzykując spalenie go, lub używamy lepszego scrolla middle class lub Blessed by mieć jeszcze większe szanse.

Podczas Alfa Test 1 będzie gotowy tylko Moradon, arena oraz areny do questów w moradonie. Maksymalnym poziomem będzie poziom 30.
Drop w moradonie będzie ustawiony od zera, i opisany na forum szczegółowo, by każdy wiedział co gdzie można dostać.

Niektóre NPC zostaną zmienione. Nie będzie NPC z armorami +1 oraz nie będzie npc z broniami +1. Itemy +1 będą możliwe jedynie do wydropienia (w późniejszym czasie do wycraftowania). Questy w moradonie zostaną przerobione, np dodane questy do craftowania broni (niekoniecznie wszystko będzie już na Alfa Test 1).

Serwer będzie nastawiony na farmienie, upgradowanie, handlowanie, craftowanie. Drop itemów będzie na zasadzie piramidy przykładowo item 1 grade szansa 20% na drop z słabych mobów, item 2grade szansa 10% z silniejszych mobów, item 3grade szansa 5% z średnich mobów, item 4grade szansa 2% z silnych mobów, item 5grade szansa 0,5% z bardzo silnych mobów i np 20% z bossów itd.
Ma to na celu doprowadzenie ekonomii na serwerze do balansu. Nie lubię "Farm serwerów" gdzie łatwiej jest wydropić mirage dagger niż kukry czy cleaver, i w zasadzie są 3 itemy: stilletto+8, mirage dagger i shard (ewentualnie unikaty). Na moim serwerze będę dążył do tego by każdy item był używany. Przykładowo tak samo będzie popularny bill +8 co glave +5 co Bardish +7 itd. Każdy przedmiot będzie warto upgradować.
W grze nie będzie dropić itemów upgradowalnu +8 jak maule wood staffy itd. Przewiduję drop itemów +1 z normalnych mobów, ewentualnie +5 z minibossów, poza tym będą dropić itemy +5+6+7 ale rare. Wszystko w celu by warto było upgradować itemy. Scrolle do upgrade będą dropić tak często, że będzie się upgradować wszystko co się ma. Np. low class upgrade scroll drop rate 40% z wormów. Na serwerze będzie handel między low lvl graczami oraz high lvl graczami. Low lvl gracze będą dropić i upgradować low lvl itemy, a high lvl gracze dorabiać się dużej ilości gotówki bijąc bossy itd. low lvl itemy +8/+9 będą także atrakcyjne dla high lvl graczy z powodu małej ilość high lvl itemów na serwerze. Wyobraźcie sobie warriora 55 lvl, który ma na sobie 1 część fp+6, 1 część chitin +3, 2 części goblin plate, 1 część 2gi grade +8 oraz pike +7 + long sword +8. Ciekawe i różnorodne?

Nie wiem kiedy uruchomię Alfa Test 1 dla ludzi, narazie dopiero wprowadzam na serwerze to co zamierzam. Będę tu opisywać swoje plany i pomysły i brać pod uwagę sugestie graczy. Alfa Test 1 pewnie włączę na swoim komputerze za pomocą hamachi w jakiś weekend może w kwietniu albo maju.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
bonkowo - ballajskowo - krvlromet - pnp - sunmc